|
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۸۹/۰۵/۳۱ساعت 12:35  توسط اعضایی شورای فرماندهی پایگاه
|
تنها زن حاضر در عملیات بیت المقدس
همسر وی در منطقه کردستان به شهادت رسید و فاطمه با روحیه مبارزه طلبی که داشت در کنار رزمندگان انقلاب به مبارزه با رژیم غاصب بعثی پرداخت و در عملیات آزاد سازی خرمشهر به عنوان تنها زن مبارز، شرکت کرد.فاطمهسادات نوابصفوی، فرزند شهید سیدمجتبی نوابصفوی از مبارزان جمعیت فدائیان اسلام، است که در عملیات آزادسازی خرمشهر در سال 61 به عنوان تنها زن رزمنده دوشادوش مردان به مبارزه پرداخت.فاطمه سادات نواب صفوی دختر شهید سید مجتبی نواب صفوی است. او در زمان شهادت پدر 5 سال داشت و به علت مخالفت پدر با رژیم شاه تا این زمان شناسنامه نداشت.
![]() (کودکی فاطمه سادات) http://www.chilick.com/index.php?page=photographer/search/show_detail_pgrapher.php&id=166&p=&num=2&lang_id=fa&flag_la=1&char=29
سالها بعد مادرش «منیره سادات» با نام خانوادگی «میرلوحی» برای وی شناسنامه گرفت و او توانست به مدرسه بروند. فاطمه سادات پس از اخذ مدرك ديپلم با فرزند عمه مادر خويش «سيد ابوالحسن فاضل رضوي» ازدواج کرد. و به دلیل مخالف همسرش با رژيم شاه بود، در همان سالهای اول زندگی متاهلی به روستاي «بافتان» از توابع شهرستان زاهدان تبعيد شد.آنها بعد از 7 سال زندگی در روستا و آموزش به کودکان روستایی، بر اثر بیماری فاطمه سادات به مالاریا به مشهد آمدند و پس از بهبود به يكي از روستاهاي «جهرم» از توابع استان فارس رفتند.فاطمه بعد از اتمام دوران تبعید، همراه با همسرش به تهران آمد و پس از چندی به دلیل مخالفت رژیم شاه با ورود آنها به دانشگاه، برای ادامه تحصیل به خارج از كشور مهاجرت نمودند و فاطمه مدرك مهندسي كامپيوتر و سيد ابوالحسن نيز مدرك مهندسي ماشين آلات صنعتي را اخذ کردند. آنها در سال 57 همراه با «ام هانی» دختر كوچكشان به ایران باز گشتند، اما مجدداً برای کمک به مردم لبنان به شهید چمران پیوستند و فاطمه در کنار شهید چمران در مبارزات چیرکی زیادی شرکت کرد. (ام هانی همراه با پدر) دو سال بعد همسر وی در منطقه کردستان به شهادت رسید و فاطمه با روحیه مبارزه طلبی که داشت در کنار رزمندگان انقلاب به مبارزه با رژیم غاصب بعثی پرداخت و در عملیات آزاد سازی خرمشهر به عنوان تنها زن مبارز، شرکت کرد. در خاطراتی که از برادر جانباز ایران خواه منتشر شده است در مورد حضور فاطمه سادات در عملیات بیت المقدس چنین آمده است: «خانم فاطمه نواب صفوی، نوه شهید نواب صفوی، به عنوان دیده بان به طرف بهمن شیر رفته بود. او با اطلاعات مؤثر و مفیدی که از موقعیت دشمن می داد، در موفقیت عملیات نقش تعیین کننده ای را ایفا کرد. در آخرین دیدار او را در حالی دیدم که پیکر شهیدی را با خود حمل می کرد. معلوم شد که از یک عملیات موفق چریکی بازمی گردد.» ![]() گفتنی است عکس این بانوی رزمنده در هشتمین جلد از مجموعه کتابهای جنگ تحمیلی که مشتمل بر 287 قطعه عکس از روزهای مقاومت و دوره اشغال شهر و طی برگزاری عملیات بیت المقدس و آزادسازی شهر و تاثیرات ناشی از حضور دشمن در ایام اشغال به عکاسی شده است، در کنار دیگران رزمندگان مرد این عملیات قرار گرفته است. نواب پس ازنواب (صفحه 2)
فاطمه سادات زمان شهادت پدر 5 سال بيشتر نداشت، زمان ميگذشت و او بايد به مدرسه ميرفت، اما چون نواب با رژيم مخالف بود، براي فاطمه سادات و سيد ابوالحسن قدم در روستا نهادند، زمان اذان بود. سيد بر روي بام مسجد رفت : «اللهاكبر، اللهاكبر» مردم روستا متعجب از خانهها بيرون آمدند؛ «اين كيست كه پس از سالهادر اين روستا اذان ميگويد.» اين زوج جوان 7 سال در اين روستا كودكان را آموزش دادند، تا اينكه فاطمه سادات بيمار شد، او را به مشهد بردند، «مالاريا» ديگر براي او نيرويي نگذاشته بود، در آخرين لحظات پزشكان علت بيماري او را دريافتند و فاطمه پس از مدتي بهبود يافت.سپس به يكي از روستاهاي «جهرم» از توابع استان فارس رفت. او پس از اينكه دوران تبعيدش به اتمام رسيد، به تهران بازگشت و در منزل پدربزرگ مرحومش (نواب احتشام رضوي) سكونت كرد، فاطمه سادات تشنه علم بود، اما به دليل ممانعت رژيم از ورود او به دانشگاه اين تشنگي روز به روز بيشتر مي شد. به همين دليل به خارج از كشور مهاجرت نمود و موفق به اخذ مدرك مهندسي كامپيوتر گشت، سيد ابوالحسن نيز توانست، مدرك مهندسي ماشين آلات صنعتي را از همانجا بگيرد. سرانجام فاطمه سادات به همراه « امهاني » دختر كوچكش در سال 1357 به ايران بازگشت، و مجدداً براي ياري مردم لبنان شتافت. فاطمه سادات در لبنان در اغلب فعاليتهاي چريكي در كنار دكتر چمران قرار داشت. دو سال بعد همسر وی در منطقه کردستان به ديدار جانان شتافت اما فاطمه السادات دلاورانه در کنار رزمندگان خمينی کبير با روح بزرگی که از پدر به ارث برده بود به دفاع از حريم مقدس کشورش پرداخت(1) و با خون پاک سيد ابوالحسن پيمان بست که تا زمان جاری است راه حق را بی رهرو نخواهد گذاشت و براين پيمان همچنان تاپای جان ايستاده است . 1- فاطمه السادات تنها زنی بود که در عمليات بيت المقدس و آزادی خرمشهر حضورداشت - وی هم اکنون مسئول موسسه فرهنگی شهيد نواب صفوی می باشد. زهرا سادات نواب صفوي در سال 1332 ه. ش در آغوش سيد مجتبي جاي گرفت، و نواب نام او را در صفحه اول قرآن خاندانش ثبت نمود، او سه سال بيشتر نداشت كه از دست دادن پدر شانه هاي كوچكش را لرزاند، و از ترس مأموران ساواك بر آغوش امن مادر پناه برد، زهرا سادات پس از شهادت پدر به همراه خانواده به يكي از روستاهاي نيشابور رفت و دوران كودكي و نوجواني را در اين شهر سپري نمود. ترس از مأموران رژيم باعث شد، او پس از اتمام دوره دبستان نتواند، تحصيلات خود را ادامه دهد.(1) وي در اوايل سال 1350 ازدواج نمود. در حال حاضر بانون زهرا سادات نواب صفوي مشاور حوزه علميه بندرعباس است و همسرش مدير دفتر دادگستري اين شهر مي باشد.
سال 1335 ه . ش مدت كوتاهي پس از شهادت «سيد مجتبي نواب صفوي» فرزند كوچكش با صداي گريه اي خون انگيز قدم به عرصه گيتي نهاد، و بي تابانه با دستان نحيفش به دنبال آغوش پدر گشت، مادر نام او را در شناسنامه «معصومه سادات» گذارد، ولي بنابر سفارش سيد مجتبي او را «صديقه سادات» صدا زد . صديقه سادات دوران كودكي و نوجواني را در منزل نواب احتشام رضوي (1) سپري كرد و در سن 17 سالگي در حاليكه كلاس دوم دبيرستان را تازه به پايان رسانده بود، به نزد مادر رفت. او در اين شهر تحصيلات حوزوي خود را آغاز نمود و در سال 1352 ه.ش ازدواج كرد اكنون بانو صديقه سادات نواب صفوي در حوزه علميه «مشهد مقدس» مشغول فعاليت مي باشد. همسر ايشان نيز با مدرك فوق ليسانس رايانه رئيس بخش رايانه «دانشگاه فردوسي مشهد» است.
سيد ابوالحسن در سال 1325 در ميان خانداني روحاني و پرفضليت چشم به جهان گشود. مادرش بانو «نواب احتشام رضوي» از زنان عارف و متقي عصر خود بود. هنوز نوجواني بيش نبود، كه برادر بزرگش با همسر شهيد نواب صفوي ازدواج نمود و اينگونه سيد ابوالحسن از سخنان نيره السادات و برادر با دلاوريهاي مرد مبارز ايران آشنا گشت و از همان زمان دل در گرو مهر او نهاد. زمان گذشت و سيد مردي شد به استقامت كوه، دروغ و غيبت در قاموس او راه نداشت، وي در همين زمان با فاطمه سادات نواب صفوي ازدواج كرد، و به علت مبارزات سياسي به يكي از روستاهاي دور افتاده سيستان و بلوچستان تبعيد شد. پس از چند سال به علت بيماري همسرش به مشهد رفت، ولي دوباره رهسپار يكي از روستاهاي فارس گشت. تا اينكه زمان تبعيد به سرآمد و او در تهران سكني گزيد. اما روح علم جوي فاطمه اور ا روانه خارج از كشور ساخت، و توانست در ديار غربت مدرك«مهندسي ماشين آلات صنعتي» را بگيرد. وي در آن سرزمين به همراه تعدادي ديگر از مردم مومن ايراني انجمن اسلامي را به راه انداخت و در تمام جلسات به همراه همسرش شركت نمود. سال1357ه.ش براي سيد ابوالحسن سال عشق و نور بود، او در اين سال به پاريس رفت، تا همراه مولا ورهبرش (1) به ايران بازگردد. اما به سفارش امام(ره) با هواپيماي ديگري بعد از رهبر عازم كشور گشت، اما متاسفانه اين هواپيما توسط گروگان گيران ربوده شد و به پاكستان رفت و سيد يك هفته بعد از ورود امام به ايران رسيد. زمانيكه قدم بر خاك ايران نهاد، تصميم گرفت كه كشور عزيزش را آباد نمايد، به همين دليل كار كشاورزي و دامداري را در مناطق «ابهر، خرم دره، زنجان، سالارجاف» آغاز كرد. سرانجام «سيد ابوالحسن فاضل رضوي» پس از سالها مبارزه با كفر با دخترش خداحافظي نمود، و در حاليكه اشكهاي «ام هاني» را از گونههايش پاك ميكرد از او خواست تا براي هميشه شجاع باشد. اين آخرين ديدار بود، و پس از آن سيد رهسپار منطقه گيلان غرب شد، منطقهاي كه در هجوم دشمن داخلي و دشمن خارجي قرار داشت، بار ديگر خاندان نواب عزيزي را به اسلام تقديم نمود. پيكر سيد در پيكاري تن به تن با يك مزدور عراقي «در تنگه حاجيان» به علت انفجار نارنجك سوخت تا «ام هاني» ها شجاعانه قرآن را در ايران عزيز فرياد بزنند و ستونهاي كفر استعمارگران را ويران سازند. پيكر غرقه به خون سيد در صحن جد بزرگوارش «ثامن الحجج (ع)» به خاك سپرده شد.
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۸۹/۰۵/۳۱ساعت 12:33  توسط اعضایی شورای فرماندهی پایگاه
|
شجریان، خواننده 20هزار تومانی جشن هنر فرح
روزنامه کیهان در باره شجریان نوشت: این قماش آدم ها همیشه با وجه مهر، کرامت، بخشش و رأفت نظام روبرو شده اند ورنه خواننده 20 هزار تومانی جشن هنر فرح به خود جرأت عقده گشایی علیه مردم ایران و انتخابشان را نمی داد.کسانی هم که مثلا از در دوستی چنین تیترهایی را سرهم می کنند درمی یافتند که ماه مهمانی خدا بی نیاز از آوای منافقانی است که قلبشان مملو از کینه مردمی است که به سلیقه آنها ریاست جمهور انتخاب نکرده اند. و خصم فارغ است که در ماه ضیافت خداوند حتی در عمق سکوتش در سحر و غروب هایش ترنم روح بخش فرشتگان خدا جاری است.
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۸۹/۰۵/۳۱ساعت 12:26  توسط اعضایی شورای فرماندهی پایگاه
|
"قیام"، رژیم صهیونیستی را به پریشانگویی انداخت
روزنامه کیهان نوشت: سایت وابسته به منوشه امیر صهیونیست پس از انتشار تصاویر مربوط به آزمایش موفقیت آمیز موشک «قیام -1» مدعی شد این تصاویر جعلی و فتوشاپ است.این سایت صهیونیستی ادعا کرد ایرانی ها آزمایشی انجام نداده اند بلکه تصاویر منتشره در رسانه ها، حاصل کار فتوشاپ در کامپیوتر بوده است.البته با شناختی که از امثال منوشه خان داریم، احتمالا حتی آن هنگام هم که شماری از موشک های ایرانی به تل آویو و دیمونا بخورد، - اگر جان به در برده باشد- باز هم خواهد گفت دیدید گفتم فتوشاپ است.تلاش جوجه صهیونیست ها برای تخلیه روانی در حالی است که محافل نظامی و اطلاعاتی آمریکا به شدت از قدرت موشکی ایران ابراز وحشت می کنند و پایگاه های خود در منطقه را در تیررس این موشک ها می دانند. رسم محافل صهیونیستی در قبال آزمایش های نظامی ایران معمولا انکار اولیه و سپس تایید بی سروصدا بوده است.ماجرای منوشه خان و فتوشاپ، ماجرای همان کسی است که باروت را سیاه دانه می خواند. وقتی هم که باروت ها را روی دستش ریختند و برای از رو بردن او، آتش زدند و سر و صورتش سوخت، باز هم با پررویی گفت؛ بفرمایید نگفتم سیاه دانه است
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۸۹/۰۵/۳۱ساعت 12:25  توسط اعضایی شورای فرماندهی پایگاه
|
جت بمب افكن كرار با حضور رئیس جمهور رونمایی شد .![]() پهپاد کرار، نخستین هواپیمای بدون سرنشین جت کشور، دارای موتور توربوجت و قادر به حمل انبار بار برای انهدام اهداف مورد نظر است. مداومت پروازی در بالا در مسافت های دوردست ، سرعت بسیار بالا و توان انجام دادن ماموریت های مختلف با اهداف گوناگون از دیگر قابلیت های این جت بمب افکن است. موشک فوق پیشرفته زمین به زمین قیام 1 كه جدیدترین موشك ساخت داخل است، نیز دو روز پیش با موفقیت آزمایش شد. رئیس جمهور همچنین تمبر یادبود روز صنعت دفاعی کشور را ابطال کرد. ![]() در این مراسم، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده ای از طرف خانواده های معظم شهدا حضور داشتند.وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیش از این از بهره برداری از طرح های مهم دفاعی ایران در روز صنعت دفاعی خبر داده بود. وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در روز صنعت دفاعی و در آستانه هفته دولت، دو موشک جدید فاتح از نسل سوم آزمایش و خط تولید دو شناور جدید از جمله شناور تندروی راکت انداز و شناور موشک انداز در دو اندازه مختلف افتتاح می شود. سردار وحیدی افزود: رونمایی از نخستین هواپیمای بدون سرنشین جت برد بلند کشور به نام کرار، افتتاح خط تولید شناور سراج و نسل جدید شناور موشک انداز ذوالفقار، افتتاح آزمایشگاه تست های فضایی، افتتاح و رونمایی و بهره برداری از 28 طرح الکترونیکی مخابراتی ، آزمایش موشک نسل سوم فاتح 110 و افتتاح خط تولید مهمات 130 میلی متری حرا از جمله طرح هایی است که در روز صنعت دفاعی افتتاح خواهد شد. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۸۹/۰۵/۳۱ساعت 11:49  توسط اعضایی شورای فرماندهی پایگاه
|
در این نامه شهید نواب به دكتر مصدق متذكر میشود كه در صورت اعلام اجرای برنامه ها و احكام اسلامی توسط دكتر مصدق حاضر است تا با او همكاری نماید. این نامه در 30 خرداد 1332 نگاشته شده است.
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۸۹/۰۵/۳۱ساعت 9:31  توسط اعضایی شورای فرماندهی پایگاه
|
در این نامه شهید نواب به دكتر مصدق متذكر میشود كه در صورت اعلام اجرای برنامه ها و احكام اسلامی توسط دكتر مصدق حاضر است تا با او همكاری نماید. این نامه در 30 خرداد 1332 نگاشته شده است.
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۸۹/۰۵/۳۱ساعت 9:31  توسط اعضایی شورای فرماندهی پایگاه
|
گاف بزرگ سامانه اعلام حساب خانوار
نویسنده وبلاگ مظنونین همیشگی در مطلبی نوشت: analytics، گوگل را قادر میسازد تا به حجم عظیمی از اطلاعات شخصی افراد دسترسی داشته باشد. از چند روز پیش وزارت رفاه با اعلام سایت www.refahi.ir به عنوان سامانه ای که تمامی خانوارها باید به آن وارد شده و شماره حساب سرپرست خانوار را ثبت کنند، اعلام کرد. نکته جالب توجه آنجاست که اگر نگاهی به سورس(منبع) صفحه نخست این سایت بیاندازید با چیزی شبیه تصویر زیر مواجه می شوید و اگر به قسمت درون کادر دقت کنید خطای نابخشودنی طراحان این سامانه را به چشم میبینید! ![]() اما خطای طراحان عزیز سایت refahi.ir کجاست؟ در این سامانه شما با ورود کد ملی و پس از آن شماره حساب خود و در برخی موارد شماره موبایل خود اطلاعات لازم را در سایت درج می کنید و استفاده از کد سرویس analytics گوگل، این شرکت معظم را قادر می سازد تا به حجم عظیمی از (و یا شاید همه) اطلاعات شخصی افراد که شامل: کد ملی، نام و نام خانوادگی، شماره حساب و شماره موبایل دسترسی داشته باشد و خوشحال باشد از این اتفاق! طراحان این سامانه برای تامین امنیت سامانه از دیتاسنتر داخلی استفاده کرده اند و در حال حاضر این سایت روی سرور شرکت www.aryasat.ir قرار دارد که امری قابل توجیه و صحیح است ولی با این همه دقت در امنیت سرور، چنین خطای بزرگی در استفاده از سرویس آمارگیری گوگل چه معنایی دارد؟ بهتر نیست در اینگونه موارد دقت کنیم؟
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۸۹/۰۵/۳۱ساعت 8:16  توسط اعضایی شورای فرماندهی پایگاه
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
+ نوشته شده در شنبه ۱۳۸۹/۰۵/۳۰ساعت 7:36  توسط اعضایی شورای فرماندهی پایگاه
|
وزير اطلاعات در گردهمايي رؤساي آموزش و پرورش كشور خبر داد
تبليغ مسيحيت در ميان دانشآموزان كشور؛ پروژه جديد دشمن در جنگ نرم
خبرگزاري فارس: وزير اطلاعات با اشاره به بررسيهاي اطلاعاتي انجام شده، گفت: يكي از پروژههاي مدنظر دشمن در جنگ نرم، مسيحيسازي دانشآموزان كشورمان است كه با شعار "فقط عيسي " فعاليت ميكنند. ![]() به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس ، حجتالاسلام حيدر مصلحي عصر امروز (دوشنبه) در مراسم اختتاميه بيست و هفتمين گردهمايي رؤساي مناطق و ادارات كل آموزش و پرورش سراسر كشور كه در سالن اجلاس سران كشورهاي اسلامي برگزار شد با اشاره به تهديدات مختلف دشمن براي فروپاشي نظام اسلامي گفت: يكي از پروژههاي دشمن در جنگ نرم، مسيحيسازي دانشآموزان است كه طبق اطلاعات رسيده يك جريان پروتستاني با شعار "فقط عيسي " و با پشتيباني صهيونيستها در مدارس به راه افتاده است. وي افزود: انتهاي اين جريان همانند مسيحيت آمريكا، رژيم صهيونيستي قرار دارد كه البته حساب آنها از اقليتهاي ديني به رسميت شناخته شده در نظام اسلامي جدا است. حجتالاسلام مصلحي افزود: اينها موفق شدهاند تعدادي از معلمان و دانشآموزان را با راهاندازيهاي NGOهايي از مجموعه آموزش و پرورش تحت تأثير و هدايت خود قرار دهند كه البته طرح اين موضوع نه به عنوان بزرگي و شدت كار آنها بلكه به عنوان هشداري نسبت به شرايط موجود است. وزير اطلاعات با بيان اينكه در طول 30 سال پس از انقلاب اسلامي، دشمن از طريق جنگ نرم هوشمندانه به دنبال مقابله با اسلام ناب محمدي بوده است، تصريح كرد: يكي از صحنههاي مهم اين جنگ نرم عرصه آموزش و پرورش است و البته عليرغم تجربههاي موفقي كه دشمن در اين رابطه با خود همراه داشته است، در نظام اسلامي ايران به دليل ويژگيهاي خاص آن نتوانسته است به نتيجه برسد. راهاندازي مهدكودك و مدارس غيرانتفاعي توسط بهائيت
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۳۸۹/۰۵/۱۹ساعت 10:29  توسط اعضایی شورای فرماندهی پایگاه
|
نمونههایی از فساد اخلاقی اعضای منافقین
شبکه ایران: سازمان مجاهدین خلق ایران که به دلیل مواضعش، به حق سازمان منافقین لقب گرفته است، یکی از پدیده های جالب تاریخ معاصر است که سیر و سرنوشتش از جهات مختلف شایان بررسی است. یکی از این ابعاد آن است که یک گروه به ظاهر مذهبی آنگاه که از مفسرین خبره و اصیل اسلام فاصله می گیرد، کارش به کجا می رسد. حجت الاسلام محمد جواد کشمیری که از مبارزین پیش ازانقلاب بوده، در باره همین سیر و دلایل آن گفته است: «سازمان مجاهدین خیلی زود به انحراف کشیده شد؛ چون اینها اگرچه به عنوان یک گروه مذهبی و مسلمان وارد صحنه شدند ... خود راملزم نمی دیدند که مواضع و دیدگاه هایشان را با علما و مراجع منطبق نمایند. لذا از اول در ایمان و مبانی اعتقادی ضعف داشتند و همین ضعف ایمان و ضعف نفس به هنگام زندگی در خانه های تیمی و اختلاط دخترها و پسرها، کار دستشان داد و بچه هایی که با ایمان و اعتقادی پاک و بی شائبه پا به درون سازمان گذاشته بودند اسیر مسائل جنسی شدند و پا روی همه اعتقادات خود گذاشتند. ... علاوه بر رفتارهای ناشایستی که مجاهدین خلق در خانه های تیمی مرتکب شده بودند و با اعترافات خودشان بر ملا شد، خود ما زمانی در زندان شاهد نمونه هایی از این رفتارهای زننده و غیر اخلاقی آنها بودیم؛ مثلاً اینها به راحتی و بدون احساس شرم و خجالت با یکدیگر هم آغوش می شدند و از هم بوسه های هوس آلود می گرفتند و یا کارهای دیگری در این سطح که ما به عنوان ناظر خجالت می کشیدیم.» (خاطرات حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد کشمیری، چاپ مرکز اسناد انقلاب اسلامی، صفحات 173 تا 175) «بعضی از اعضای زندانی سازمان از ارتکاب هیچ عمل خلاف شرع و غیر اخلاقی حتی در انظار عمومی ابایی نداشتند. علاوه بر اینکه همین کارهای نادرست را به صورت های گوناگون توجیه می نمودند. متأسفانه خود بنده به ناچار مدتی شاهد ارتکاب اعمال خلاف بعضی از آنان بودم و این به زمانی باز می گردد که به دلیل شکنجه و صدمات جسمی، توان و قدرت حرکت کردن را نداشتم و نیاز بود که افرادی در کارهای شخصی ام مثل دستشویی رفتن و غیره کمکم کنند؛ به همین دلیل مأموران زندان مرا به سلولی که دو سه نفر از اعضای سازمان در آنجا بودند، منتقل کردند. یکی از کارهایی که من شاهد بودم و اقعاً از گفتنش شرم دارم، این است که آنان برای ارضای خود از نظر مسائل جنسی ... [با پوزش از خوانندگان، به دلیل شدت وقیحانه بودن این اعمال، از ذکر آن معذوریم. خوانندگان می توانند این قسمت را در کتاب خاطرات آقای خاکساران بخوانند.] من گذشته از وضعیت جسمی ام که توان حرکت را از من گرفته بود، حق اعتراض و حرف زدن هم نداشتم؛ زیرا کوچکترین واکنش من که بیشتر جنبه اعتراض و ارشاد و نصیحت داشت، در بازجویی این افراد لو می رفت و مشکلات مرا مضاعف می کرد؛ زیرا مأموران می آمدند و مرا می بردند و می زدند. به همین دلیل دندان روی جگر می گذاشتم وچیزی نمی گفتم، ولی گاهی طاقتم طاق می شد و به آنان می توپیدم و می گفتم این کاری که شما انجام می دهید، با هیچ معیاری سازگار نیست. آنان خیلی راحت و صریح در جواب من می گفتند که بالاخره از نیازهای طبیعی ماست که باید به هر نحوی که شده ارضا شود.»
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۸۹/۰۵/۱۸ساعت 12:48  توسط اعضایی شورای فرماندهی پایگاه
|
جذب خبرنگاران ایرانی در دانشگاه امنیتی انگلیس+عکس
دانشگاه سواز که با هدف پرورش نیرو های امنیتی انگلیس در سال 1919 تاسیس شده در هفته های اخیر از میان درخواست های سیزده خبرنگار ایرانی مقیم اروپا و آمریکا با پذیرش چهار نفر موافقت کرد. به گزارش مشرق، دانشگاه سواز که با عنوان "مرکز عالی مطالعات شرقی- آفریقایی دانشگاه لندن"فعالیت می کند، محلی برای تربیت دیپلمات ها و نیروهای امنیتی انگلیس در حوزه های فرهنگ، زبان، سیاست و تاریخ کشورهای مستعمره انگلیس است.
سال گذشته دستگاه امنیتی انگلیس موسوم به MI6 با انتشار اطلاعیه ای در دانشگاه سواز از دانشجویانی که به زبان های عربی، فارسی، چینی و اردو مسلط هستند خواست برای فعالیت در این دستگاه خود را به مرز آمادگی های لازم برسانند.
بر اساس این گزارش از ایران تا کنون خبرنگارانی چون حسین درخشان، مسیح علی نژاد، پرستو دوکوهکی و لیلا خدا بخشی در این دانشگاه تحصیل کرده اند.
این دانشگاه دارای یک دپارتمان رسانه به نام دانشکده مطالعات شرقشناسی و آفریقا شناسی است که ایرانیان مرتبط با این دانشگاه در این دانشکده آموزشهای لازم را میبینند.
رئیس گروه رسانه این دانشگاه خانم "آنابل سر برنی" است که دارای تابعیت ایرانی _ انگلیسی می باشد.همسر ایرانی وی در حال حاضر مشغول تدریس در دانشکده های علوم ارتباطات ایران است.
آنابل سربرنی نیز برای شرکت در همایش ها و برگزاری کلاسهای آموزشی سفر های متعددی به ایران داشته است.
حسین درخشان که از وی به عنوان بنیانگذار سایت های مستهجن و ضد امنیتی ایران نام برده می شود، با توصیه نامه گری سیک – عضو شورای امنیت ملی آمریکا – در این دانشگاه پذیرفته و مشغول به تحصیل شد.
بر پایه این گزارش گفته می شود کار جذب چهار خبرنگار از میان 13 خبرنگار ایرانی که پعد از حوادث پس از انتخابات از کشور خارج شدند، نهایی شده است.
یکی از این خبرنگاران که دبیر فرهنگی یکی از رسانه های داخلی بود و به تازگی از کشور خارج شده، با توصیه نامه برادرش که در موسسه مطالعات خاور نزدیک واشنگتن فعالیت می کند، در دانشگاه سواز پذیرفته شده است.
گفته می شود چند تن از اساتید ایرانی مقیم در معرفی دانشجویان و خبرنگاران به این دانشگاه فعال هستند.
در دانشگاه سواز اساتیدی چون نیما مینا (مدرس زبان ادبیات فارسی)، الهه رستمی پور(استاد گروه توسعه و متخصص جامعه مدنی و فعال در گروه ضد جنگ کمپین ایران که با شرین عبادی و ملی مذهبی ها از جمله پیمان و مرضیه مرتاضی لنگرودی رابطه نزدیکی دارد)، مسعود کارشناس (استاد اقتصاد)، افشین ادیب مقدم (گروه خاورمیانه)، لاله خلیلی (مدرس گروه رسانه ها و سینما)، زیبا میر حسینی، معصومه طرفه و نرگس فرزاد مشغول به تدریس هستند.
عناصر بهایی مقیم انگلیس، نفوذ ویژه ای در جذب اساتید و دانشجویان این دانشگاه دارند.
![]() مسعود بهنود به همراه مسیح علینژاد
![]() آنابل سربرنی در حال سخنرانی در یکی از مراکز آموزشی ایران
![]() آنابل سربرنی در دانشگاه سواز
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۸۹/۰۵/۱۸ساعت 12:47  توسط اعضایی شورای فرماندهی پایگاه
|
با حضور وزير دفاع و امير سياري 4 زيردريايي امروز به نيروي دريايي ارتش ملحق ميشود خبرگزاري فارس: 4 فروند زيردريايي غدير بعد از ظهر امروز به نيروي دريايي ارتش تحويل داده ميشود.
به گزارش خبرگزاري فارس، 4 فروند زيردريايي پيشرفته غدير ساخت صنايع دريايي وزارت دفاع بعد از ظهر امروز طي مراسمي با حضور سردار احمد وحيدي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و امير حبيبالله سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران به نيروي دريايي ارتش تحويل و بطور رسمي به ناوگان اين نيرو ملحق خواهد شد.
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۸۹/۰۵/۱۷ساعت 13:34  توسط اعضایی شورای فرماندهی پایگاه
|
سایه ترس بر سر جنایتکاران؛
هزینه چند میلیون دلاری صهیونیست ها از ترس تلافی ترور «مغنیه»
این شرکت خصوصی سه سال پیش موفق شد در مناقصه ای، مسئولیت حفاظت از جان وزرای کابینه صهیونیستی را گرفت. در این سه سال، شرکت «موکید»، بیش از 110 میلیون شکل (2750000 دلار) از کابینه این رژیم پول دریافت کرده است؛ این مبلغ به غیر از مبلغی است که برای عملیات حفاظت در جشن ها و رویدادهای غیرمترقبه دریافت می کند. اکنون هر وزیر صهیونیستی دارای دست کم شش محافظ است؛ یعنی هزینه حفاظت از هر وزیر سالانه 37 میلیون و صد هزار شکل (927500 دلار) است.سرویس بین الملل ـ بنا بر اعلام روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، این رژیم سالانه میلون ها دلار برای حفاظت از مقاماتش هزینه می کند و آنان اعتراف می کنند که تشدید امر حفاظت از وزرا، برگرفته از ترس آنها درباره احتمال اقدام تلافی جویانه حزب الله پس از ترور عماد مغنیه است. به گزارش «تابناک عربی»، هم اکنون مسئولیت حفاظت از جان 27 وزیر کابینه صهیونیستی، بر عهده شرکت حفاظت شخصی «موکید» است. این شرکت خصوصی، سه سال پیش موفق شد در مناقصه ای، مسئولیت حفاظت از جان وزرای کابینه صهیونیستی را به دست آورد.در این سه سال، شرکت «موکید»، بیش از 110 میلیون شکل (2750000 دلار) از کابینه این رژیم پول دریافت کند؛ این مبلغ به غیر از مبلغی است که برای عملیات حفاظت در جشن ها و رویدادهای غیرمترقبه دریافت می کند. اکنون هر وزیر صهیونیستی دارای دست کم شش محافظ است؛ یعنی هزینه حفاظت از هر وزیر سالانه 37 میلیون و صد هزار شکل (927500 دلار) است. این روزنامه در ادامه افزود: علاوه بر حفاظتی که توسط این شرکت انجام می گیرد، اداره حفاظت از شخصیت ها وابسته به سازمان شاباک، مسئولیت حفاظت از هفت شخصیت اصلی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد. این هفت شخصیت عبارتند از: رئیس رژیم صهیونیستی، رئیس پارلمان، رئیس معارضه (حزب مخالف دولت)، وزیر خارجه، رئیس دادگاه عالی و نخست وزیر.شاباک هزینه نیروهای خود را اعلام نکرده؛ اما گفته می شود حقوق هر نیروی حفاظت شخصی شاباک، ماهانه 8500 تا 10000 شکل است؛ اما نیروهای شرکت «موکید»، روزانه حدود 900 شکل دریافت می کنند.هاآرتص افزود: «میخائیل ایتان» از وزرای کابینه صهیونیستی، در اظهاراتی نسبت به شمار نیروهای حفاظتی هر وزیر کابینه به شدت اعتراض کرده و گفته است: من مدرکی دارم و اثبات می کنم که هیچ اداره یا سازمانی بر هزینه این نیروهای حفاظتی نظارت ندارد و تاکنون، ده ها میلیون شکل برای این گروه حفاظتی هزینه شده، بدون این که کسی بر آن نظارت کند و هیچ کسی به خود این زحمت را نمی دهد بررسی کند که آیا این حجم هزینه با این حجم حفاظت با هم تطابق و برابری دارد یا خیر!بنابراین، اگر برای هر وزیر 100 محافظ اضافه کنند تا امنیت جانی وی بالاتر برود، هم اتفاقی نخواهد افتاد.این روزنامه صهیونیستی در ادامه به نقل از «یوسی آمار» - که اکنون مدیر یکی از بخش های شرکت «موکید» است و در گذشته به مدت هشت سال محافظ شخصی یکی از شخصیت های مهم این رژیم بوده - نوشت: به نظر من، هزینه ای که برای حفاظت از شخصیت های ما می شود، ضروری است، به ویژه آنکه از زمان ترور «عماد مغنیه»، اطلاعاتی در دست داریم که حزب الله می خواهد، یک عملیات ویژه و سنگینی علیه شخصیت های بلندپایه اسرائیلی انجام دهد و بین یک وزیر عادی و بلندپایه هم تفاوتی نیست، زیرا پیامد و نتایج چنین عملیاتی آشکار است و تنها تا هنگامی که نیروهای حفاظتی در کنار وزرا باشند و از جان آنان حفاظت کنند، می توانیم جلوی عملیات حزب الله را بگیریم. البته عملیات ترور یک وزیر برای هر گروه مسلحانه، کاری آسان به نظر می رسد؛ اما این احتمال می رود که آنان یک وزیر را بدزدند و بخواهند او را مبادله کنند.http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=112667
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۸۹/۰۵/۱۷ساعت 9:17  توسط اعضایی شورای فرماندهی پایگاه
|
تبلیغ گسترده مسیحیت در شمال تهران
عدادی از شهروندان شمال تهران طی هفته های اخیر با گشودن در صندوقهای پستی خود با کتب و لوحهای فشرده ای روبرو شده اند که علامت سؤالهای متعددی را در ذهن آنها ایجاد کرده است.اخیرا در برخی از مناطق شمالی تهران افرادی اقدام به توزیع گسترده بسته های تبلیغ مسیحیت به روشی خاص کرده اند که نوع این اقدام و محتوای این بسته های تبلیغی که حتی با آموزه های حضرت عیسی (ع) نیز انطباق ندارد ، هشداری برای مسئولان و متولیان فرهنگی و دینی است.به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از شهروندان شمال تهران طی هفته های اخیر با گشودن در صندوقهای پستی خود با کتب و لوحهای فشرده ای روبرو شده اند که علامت سؤالهای متعددی را در ذهن آنها ایجاد کرده است.این بسته های تبلیغی حاوی ترجمه کتب عهد جدید (انجیل) همگی به زبان فارسی و با ورقهای بسیار مرغوب در قطع جیبی و سه لوح فشرده حاوی فیلمی از زندگی حضرت مسیح (ع) به روایت لوقا و برنامه تبلیغاتی خاصی است که در یکی از کشورهای اروپایی چاپ و ضبط شده است. در این برنامه تبلیغاتی مبلغان با ایجاد سؤالهایی در صدد پاسخ به آن هستند ، حال آنکه در نهایت مخاطب نه تنها پاسخ مناسبی از آنها دریافت نمی کند بلکه بر شبهاتش افزوده تر می شود. به نظر می رسد تنها هدف انتشار و توزیع این بسته های تبلیغی نه تنها تبلیغ اندیشه های مسیحیت بر اساس آموزه های حضرت عیسی ابن مریم (ع) نیست ، بلکه ضعف و سستی مطالب ضبط شده نشان می دهد آنها دنبال جذب پیروانی هستند که کورکورانه پیرو برخی شعارها و جذابیتهای ظاهری باشند در حالیکه از اصل و گوهر ادیان و تعالیم این پیامبر بزرگ و اولوالعزم الهی غافلند. این مسئله البته هشداری برای مسئولان و متولیان دینی و فرهنگی کشور است. همت و تلاش دیگری با گسترش ابزارهای تبلیغی و ارتباطی لازم است تا علما و روحانیون متولی امور دینی و فرهنگی کشور با روشهای جدید در پی تحکیم ریشه های دینی و مذهبی جوانان کشور باشند. روش هایی منطبق بر وحی و عقلانیت و فطرت انسانها که آنها را در برابر شبهات بی پایه ایمن سازد و هر کدام از افراد جامعه اسلامی ایران به جای انفعال در برابر شبهات دینی، خود آمر و عامل دین و مذهب خویش باشند. علما، روحانیون و متولیان امور دینی و فرهنگی کشور باید به این مسئله توجه داشته باشند که با گسترش ابزارهای ارتباط جمعی به ویژه اینترنت تنها سخنرانی صرف ،و طولانی برای رفع شبهات دینی جوانان کافی نیست ، بلکه در کنار سخنرانی های مذهبی و اخلاقی باید به روشهای غیر مستقیم مثل تولید محصولات فرهنگی و هنری ، نگارش کتابهای داستان، رمان، فیلم، ساخت برنامه های ترکیبی، تئاتر، موسیقی، شعر نیز به عنوان ابزاری کارآمد توجه داشت. http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=112709
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۸۹/۰۵/۱۷ساعت 9:15  توسط اعضایی شورای فرماندهی پایگاه
|
زندانيشدن يك روحانيشيعه درمدینه
نيروهاي امنيتي سعودي يك روحاني برجسته شيعه در شهر مدينه را به بهانهاي واهي زنداني كردند.به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري "راصد "، نيروهاي امنيتي عربستان سعودي شيخ "كاظم العمري " يكي از روحانيان برجسته شيعه در مدينه منوره را دستگير كردند.بر اساس اين گزارش، نيروهاي امنيتي سعودي با اين بهانه كه وي به فروشندههاي دورهگرد اجازه داده تا در مزرعه پدرش كار كنند، اين روحاني را بازداشت كردند.بنا بر اين گزارش، يك گروه از نيروهاي امنيتي شهر مدينه و تعدادي از نيروهاي شهرداري اين شهر به مزرعه شيخ "محمد علي العمري " در محله "العوالي " حمله كردند. بهانه اين افراد اين بود كه تعدادي از فروشندههاي دورهگرد بدون مجوز در اين مزرعه كار ميكردند.به گفته شاهدان عيني، حمله به اين مزرعه بدون هيچ اعلام قبلي صورت گرفت.اين مزرعه به يك مسجد و دفتر كار شيخ "محمد علي العمري " متصل است. اين دفتر يكي از برجستهترين مراكز شيعه در مدينه است و روزانه دهها هيئت از شيعيان از مناطق مختلف از اين دفتر بازديد ميكنند.بنا بر اين گزارش، نيروهاي امنيتي سعودي در حمله به اين مزرعه، پلاكاردها و پوسترهايي كه روي آنها شعارهاي حسيني نوشته شده بود را پاره و تعدادي از آنها را مصادره كردند. در اين حمله كه بدون مجوز رسمي صورت گرفت، نيروهاي امنيتي عربستان شيخ كاظم فرزند شيخ عمري را بازداشت كردند.
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۸۹/۰۵/۱۷ساعت 9:10  توسط اعضایی شورای فرماندهی پایگاه
|
در حالی که زمزمه حذف کوپن از نظام توزیع یارانه ای کشور وجود دارد دلالان همچنان مانند سابق در حال خرید و فروش کوپن در سطح شهر هستند.
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۸۹/۰۵/۱۳ساعت 13:59  توسط اعضایی شورای فرماندهی پایگاه
|
|
||||||||||